Spanish Arabic Förenklad kinesiska) Kroatisk tjeck Dutch English French German grekisk hindi ungerska Indonesian Italian Japanese Korean polska Portuguese rumänska Russian Swedish

* Observera att användare som inte talar spanska. Denna webbplats är endast tillåtet att skriva på engelska eller spanska, kommer meddelanden på andra språk tas bort.

2-motorns timing 50cc gånger

• r.veloz
  • Avatar för r.veloz Ämne författare
  • Färsk Boarder
  • Färsk Boarder
mer
7 månader 3 veckor innan #53686 av r.veloz
2-motorns timing 50cc gånger Postat av r.veloz
Vänligen någon som kan hjälpa mig med en tvåtaktsmotor manual 50cc ha en automatisk Honda är nyligen slipning cylindern och alla nya och det finns ingen aktuell bränsle och fortfarande inte vända tack på förhand

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

mer
7 månader 1 vecka innan #53698 av armando1890
Svara från armando1890 om ämnet 2-motorns timing 50cc gånger
Det är mycket enkelt mekanik de tjeckiska motores.solo finger i ahujero tändstift samtidigt ge kicken .om det encender.lo bra komprimering måste också händer är att det är mycket lätt att bli blöt mer bensin tändstift eftersom mindre mer exakt motor måste vara mezcla.suerte hoppas du tjäna något min kommentar.

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

Sök MDM

Grupper delade manualer

210 HANDBÖCKER

133 HANDBÖCKER

138 HANDBÖCKER

64 HANDBÖCKER

MDM Aktiviteter

God middag.
Jag heter Andres och jag är ägare till ett fordon som nämns i ämnet och jag skulle vilja veta om någon person kan skicka manualen till detta fordon eftersom jag är i ett stort dilemma i de luckor som förgasningssystemet bär och resten är tomt eftersom dessa får mig att fordonet accelererar och inte håller upp med luftkonditioneringen ...

Jag är mycket uppmärksam på ett positivt svar ...

Mil gracias

Läs mer ..

Andy Miller y 9415 annan du har gått med i gruppen Motorcykel Verkstadshandböcker 15 minuter

Cookies på denna webbplats används för att anpassa innehåll och annonser, att tillhandahålla sociala nätverksfunktioner och analysera trafiken. Vi delar också information om din användning av webbplatsen med våra partners sociala nätverk, reklam och webbanalys som kan kombinera det med annan information som ges till dem eller de har samlats in från användningen av sina tjänster. Om du vill ändra inställningarna eller mer information klicka på "Mer info".