Spanish Arabic Förenklad kinesiska) Kroatisk tjeck Dutch English French German grekisk hindi ungerska Indonesian Italian Japanese Korean polska Portuguese rumänska Russian Swedish

* Observera att användare som inte talar spanska. Denna webbplats är endast tillåtet att skriva på engelska eller spanska, kommer meddelanden på andra språk tas bort.

Almera Tino 2.2 centrallåsfel

• papachina
  • Papachinas avatar Ämne författare
  • Färsk Boarder
  • Färsk Boarder
mer
2 veckor 4 dagar före #53848 av papachina
Almera Tino 2.2 centrallåsfel Postat av papachina
Hej alla.
Du förstår, jag har en uppdelning i mittlåset på min Nissan Almera Tino som gör mig galen.
Varje gång kopplingspedalen trycks ned aktiveras eller inaktiveras billåsen. Jag föreställer mig att pedalen berörde en kabel eller en kontakt som ger dålig kontakt.
Saken är att jag inte vet var jag ska titta längre.
Har något sådant hänt någon? Kan du tänka på någon idé om var du ska titta?
Tack.

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

• papachina
  • Papachinas avatar Ämne författare
  • Färsk Boarder
  • Färsk Boarder
mer
1 vecka 6 dagar sedan #53856 av papachina
Svara från papachina om ämnet Almera Tino 2.2 centrallåsfel
Hej igen.
Säg bara att jag redan har löst problemet.
Om du demonterar instrumentbrädans kjol (bara området under rattet, där säkringsskyddet är), hittar du säkringen och reläuttaget. Det kommer ut genom att släppa tre flikar. Strax bakom ser du kopplingspedalen och ett kontaktdon som passerar bredvid den. Jag förhindrade pedalen från att röra kontakten och den var fixerad.
Jag vet inte om alla Almera Tino kommer att vara desamma. Mine är en Nissan Almera Tino 2.2, registrerad i december av 2003.
Nu måste jag lösa ett problem med generatorn.
Tack för allt.

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

Sök MDM

Grupper delade manualer

210 HANDBÖCKER

133 HANDBÖCKER

138 HANDBÖCKER

64 HANDBÖCKER

MDM Aktiviteter

gabesz y 20480 annan du har gått med i gruppen Bil verkstadshandböcker 2 timmar 39 minuter

Cookies på denna webbplats används för att anpassa innehåll och annonser, att tillhandahålla sociala nätverksfunktioner och analysera trafiken. Vi delar också information om din användning av webbplatsen med våra partners sociala nätverk, reklam och webbanalys som kan kombinera det med annan information som ges till dem eller de har samlats in från användningen av sina tjänster. Om du vill ändra inställningarna eller mer information klicka på "Mer info".