Spanish Arabic Förenklad kinesiska) Kroatisk tjeck Dutch English French German grekisk hindi ungerska Indonesian Italian Japanese Korean polska Portuguese rumänska Russian Swedish

* Observera att användare som inte talar spanska. Denna webbplats är endast tillåtet att skriva på engelska eller spanska, kommer meddelanden på andra språk tas bort.

Växellåda / växellåda Seat Ibiza 1991

• lipixx
  • Lipixx avatar Ämne författare
  • Färsk Boarder
  • Färsk Boarder
mer
1 månad 1 vecka före #53852 av lipixx
Hej! Jag har en plats ibiza från 1991 och jag försöker kontrollera transmissionsoljenivån. i systemporsche.blogspot.com/ Jag har hittat manualerna som säger hur man ska kontrollera nivån, i princip ta bort skruven från bakväxelkabeln och se om den läcker, pipar eller ingenting kommer ut. Sedan berättar han att för att fylla på nivån måste du fylla med "fyllpluggen", vilket jag inte vet vad det är. Jag antar att det är en annan plugg än motoroljan.

Jag har hittat ett slags gummipropp där bredvid är 0º, 5º och 10º. Jag antar att det inte är detta eftersom det inte finns någon indikation på att jag någonsin har inrymt olja.

Anledningen till att jag ville kolla in det var att jag tappade några droppar olja på grund av bälgen i växelväxeln, och sedan försvann förlusten. Jag vill veta hur nivån är.

Enligt handboken måste oljefyllningen från 9703472 ramnummer spolas med påfyllningslocket. Det är mitt fall eftersom mitt bildnummer är 980xxxx.

Jag bifogar foton av den gummipluggen och den bakre kabeln som går till transmissionsskruven och att jag ska demonteras för att kontrollera nivån.

Hur fyller jag i sändningen?

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

Sök MDM

Grupper delade manualer

210 HANDBÖCKER

133 HANDBÖCKER

138 HANDBÖCKER

64 HANDBÖCKER

MDM Aktiviteter

Försök automatiskt starta om injektorerna hade drabbats, en hälsning.

Läs mer ..

Hej Jag behöver manualer för min tunga maskiner, skicka alla typer av manualer jag skulle uppskatta det.

Läs mer ..

Yacine skapade nytt ämne " Kangoo 1.9d'Forum. 1 timmar 53 minuter

Hej, jag förnyar ett Kangoo 1.9d år 1999, snälla letar jag efter verkstadshandboken.
tack för hjälpen

Läs mer ..

Cookies på denna webbplats används för att anpassa innehåll och annonser, att tillhandahålla sociala nätverksfunktioner och analysera trafiken. Vi delar också information om din användning av webbplatsen med våra partners sociala nätverk, reklam och webbanalys som kan kombinera det med annan information som ges till dem eller de har samlats in från användningen av sina tjänster. Om du vill ändra inställningarna eller mer information klicka på "Mer info".