Spanish Arabic Förenklad kinesiska) Kroatisk tjeck Dutch English French German grekisk hindi ungerska Indonesian Italian Japanese Korean polska Portuguese rumänska Russian Swedish

* Observera att användare som inte talar spanska. Denna webbplats är endast tillåtet att skriva på engelska eller spanska, kommer meddelanden på andra språk tas bort.

Fiat Ducato 2.0 jtd av 115cv år 2014

• Cmax
  • Cmaxs avatar Ämne författare
  • Färsk Boarder
  • Färsk Boarder
mer
1 månad 2 veckor innan #53876 av Cmax
Bra alla, jag har problem med en Fiat Ducato 2.0 jtd av 115cv, fordonet gick bra men plötsligt startar det inte, det har stannat i en månad. Jag sätter i maskinen och den misslyckas inte, jag kontrollerar bränsletrycket och motorns varv och om de markerar. Bränsletrycket når mig för att markera upp till 700 tryckstänger. Jag tror att injektorerna kan ha fel, någon har haft något av detta eller har en uppfattning om vad som kan hända. Tack i förväg.

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

mer
4 veckor 2 dagar före #53906 av Trejo380
Svara från Trejo380 om ämnet Fiat Ducato 2.0 jtd av 115cv år 2014
hej god dag ... så att ett fordon inte startar beror på många förhållanden i allmänhet men det viktigaste är bränsle, luft och gnista. Du måste hitta felet baserat på dessa 3 huvudstandarder (om motorn inte har reparerats, och därmed kassera distributionstiden, kompression, bland annat), eftersom du har kontrollerat bränslesystemet och dess tryck, kontrollera tillståndet för Tändstiften rengörs mycket väl innan de monteras och kontrollerar själva strömmen för att se om den sänder, om den inte skickar ström är det möjligt att den har en kort aktiverad eller felaktig ström som inte tillåter kommunikation mellan startomkopplaren och motorn.

mer
4 veckor 2 dagar före #53908 av dudu7
Svara från dudu7 om ämnet Fiat Ducato 2.0 jtd av 115cv år 2014
Försök automatiskt starta om injektorerna hade drabbats, en hälsning.

Sök MDM

Grupper delade manualer

210 HANDBÖCKER

133 HANDBÖCKER

138 HANDBÖCKER

64 HANDBÖCKER

MDM Aktiviteter

Arnaldo Alarcon y 19 annan ha velat Grupp 15 timmar 39 minuter

Cookies på denna webbplats används för att anpassa innehåll och annonser, att tillhandahålla sociala nätverksfunktioner och analysera trafiken. Vi delar också information om din användning av webbplatsen med våra partners sociala nätverk, reklam och webbanalys som kan kombinera det med annan information som ges till dem eller de har samlats in från användningen av sina tjänster. Om du vill ändra inställningarna eller mer information klicka på "Mer info".