- Tack: 0
uppdateringar
- Första uppdateringen av 2019 med 36 nya mekaniska manualer
- Första uppdateringen av 2018 32 nya mekanikhandböcker
- Första uppdateringen ingår 2016 manualer felaktiga reparations
- Tredje uppdateringen av 2014 inklusive handböcker felpamingsreparation
- Andra uppdatering 2014 inklusive handböcker felpamingsreparation
nyheter
-
Varför slutar inte försäljningen ...
11 september, 2019 0 KommentarerPeugeot 2008 den mångsidiga och kompakta SUV
08 september, 2019 0 KommentarerBMW 3 Series Touring redan i Spanien från 45.950 €
03 september, 2019 0 Kommentarer
Jeep Grand Cherokee Laredo 2002
- HKM
-
Ämne författare
- Färsk Boarder
-
När den automatiska växelväljaren är inställd på D, tänds fyrkanten på bokstaven som anklagar den valda ändringen och är normal.
men det finns tillfällen där samma kvadrat som omger den valda ändringen tänds samtidigt i de andra ändringarna, P, R, N, D. Varje bokstav på panelen är omgiven av rutan som indikerar valet.
när detta händer fordonet svarar inte, det rör sig inte i någon riktning och vad som är värre när fordonet redan är i likgiltig hastighetsrörelse, det finns tillfällen som det också gör. vilket gör att fordonet lämnas utan dragkraft och även om normaliteten återupptas, orsakar det starka drag i fordonet.
Skanning kastar inte felfel, och vi tror att det kan vara felet på väljarspaken.
Någon har haft ett liknande problem som kan vägleda mig.
Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.
Sök MDM
MDM Aktiviteter
Jag har problem med min bmw 120 och den vibrerar när den är i drivenhet och i neutrala vibrerar den inte, om jag sätter den i omvänd UFFFF är mer vibrationen vad kan det vara ??? Jag ...Jag har problem med min bmw 120 och den vibrerar när den är i drivenhet och i neutrala vibrerar den inte, om jag sätter den i omvänd UFFFF är mer vibrationen vad kan det vara ??? Kan du hjälpa mig snälla. Tack och hälsningar Visa mer
senaste användar
Cookies på denna webbplats används för att anpassa innehåll och annonser, att tillhandahålla sociala nätverksfunktioner och analysera trafiken. Vi delar också information om din användning av webbplatsen med våra partners sociala nätverk, reklam och webbanalys som kan kombinera det med annan information som ges till dem eller de har samlats in från användningen av sina tjänster. Om du vill ändra inställningarna eller mer information klicka på "Mer info".