esarzh-CNhrcsnlenfrdeelhihuiditjakoplptrorusv

* Observera att användare som inte talar spanska. Denna webbplats är endast tillåtet att skriva på engelska eller spanska, kommer meddelanden på andra språk tas bort.

Temperatur Problem

• TTD
  • TTD Avatar Ämne författare
  • Färsk Boarder
  • Färsk Boarder
mer
3 månader 3 veckor innan #53958 av TTD
Temperatur Problem Postat av TTD
Jag har en Hyundai Porter lastbil år 2009, konsumerar vatten, höjer temperaturen

Växellådan misslyckades och en av en H1 skåpbil placerades, jag sitter kvar med problem med varvtal och hastighet, om du går till 3000RPM så anger hastigheten som markerar hastighetsmätaren 100 och går faktiskt till 80k / h.

Jag förblir uppmärksam på dina kommentarer

TTD

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

Sök MDM

Grupper delade manualer

210 HANDBÖCKER

133 HANDBÖCKER

138 HANDBÖCKER

64 HANDBÖCKER

MDM Aktiviteter

jose y 20657 annan du har gått med i gruppen Bil verkstadshandböcker 16 timmar 13 minuter
xavier y 4605 annan du har gått med i gruppen User Manuals och ägare i går
ivan skapade nytt ämne " 600 subaru rex'Forum. i går

hej killar, jag behöver subaru 600 talmanual, kommer ni hjälpa mig! Det verkar lätt att finjustera en 2-cylindrig motor men det är naturligtvis inte många tack
bilen är från 1981

Läs mer ..

Cookies på denna webbplats används för att anpassa innehåll och annonser, att tillhandahålla sociala nätverksfunktioner och analysera trafiken. Vi delar också information om din användning av webbplatsen med våra partners sociala nätverk, reklam och webbanalys som kan kombinera det med annan information som ges till dem eller de har samlats in från användningen av sina tjänster. Om du vill ändra inställningarna eller mer information klicka på "Mer info".