esarzh-CNhrcsnlenfrdeelhihuiditjakoplptrorusv

* Observera att användare som inte talar spanska. Denna webbplats är endast tillåtet att skriva på engelska eller spanska, kommer meddelanden på andra språk tas bort.

Chevrolet Astra VAR EN VITNESS

• EDUARDO ZAMUDIO
  • EDUARDO ZAMUDIOs avatar Ämne författare
  • Färsk Boarder
  • Färsk Boarder
mer
1 månad 2 veckor innan #53987 av EDUARDO ZAMUDIO
Chevrolet Astra VAR EN VITNESS Postat av EDUARDO ZAMUDIO
God eftermiddag, igår kopplade jag bort batteriet från min Chevrolet Astra 2006 2.0 för att rengöra terminalerna som redan var väldigt smutsiga från tandsten och ansluta det igen och jag vände på vittnet om en. vagn med en spansk nyckel och jag måste accelerera så att bilen inte stängs av, hjälp
Följande användare säger tack: leas78

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

mer
1 månad 1 vecka före #53998 av låst
Svara från låst om ämnet Chevrolet Astra VAR EN VITNESS
Det är svårt att säga att det kan vara så lite bilinformation. Det som är uppenbart är att om det gick bra innan och nu är det troligt att det är någon koppling som inte görs som den borde. Ljuset är det som Opel använder för att varna för både väntande tjänster och uppdelningar. Och utan att veta om bilen är bensin eller diesel, men förutsatt att det är bensin kommer det att göra med gasspjället som inte reglerar mängden tomluft och motorn kraschar.

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

Sök MDM

Grupper delade manualer

210 HANDBÖCKER

133 HANDBÖCKER

138 HANDBÖCKER

64 HANDBÖCKER

MDM Aktiviteter

Daniel y 9503 annan du har gått med i gruppen Motorcykel Verkstadshandböcker 23 timmar 28 minuter
Luis y 6939 annan du har gått med i gruppen Verkstadshandböcker för tunga fordon i går

Cookies på denna webbplats används för att anpassa innehåll och annonser, att tillhandahålla sociala nätverksfunktioner och analysera trafiken. Vi delar också information om din användning av webbplatsen med våra partners sociala nätverk, reklam och webbanalys som kan kombinera det med annan information som ges till dem eller de har samlats in från användningen av sina tjänster. Om du vill ändra inställningarna eller mer information klicka på "Mer info".