esarzh-CNhrcsnlenfrdeelhihuiditjakoplptrorusv

* Observera att användare som inte talar spanska. Denna webbplats är endast tillåtet att skriva på engelska eller spanska, kommer meddelanden på andra språk tas bort.

Hur lång tid att gå utan att stoppa

• AZS
  • Azs's Avatar Ämne författare
  • Färsk Boarder
  • Färsk Boarder
mer
1 månad 6 dagar sedan #54004 av AZS
Hej alla.

Jag säger er:

Jag har en Chevrolet Spark Lt 1.0 från 2009 med 190.000 2 km. Vi förvärvade det för cirka två år sedan och vi har aldrig krävt så mycket. Den maximala tiden vi har promenerat utan att stoppa har varit 2:30 timmar. Nu vill vi ta en resa till södra Chile (från Santiago till Valdivia) och jag tvivlar på hur mycket som är den optimala tiden att gå utan att stanna, och undvika någon panne eller vad som helst.

Det är nödvändigt att nämna att jag aldrig kräver bilen på vägen; Jag reser med 90 km / h och går fram till 95-100 km / h och inget mer, för att inte klara 3x1000 varv / min; Jag tar backarna medveten om att det är en stadsbil, jag kräver aldrig, om jag måste gå till 60 eller 50, så var det.

Jag hoppas att du kan klargöra denna fråga.

Tack för din tid.

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

Sök MDM

Grupper delade manualer

210 HANDBÖCKER

133 HANDBÖCKER

138 HANDBÖCKER

64 HANDBÖCKER

MDM Aktiviteter

Daniel y 9503 annan du har gått med i gruppen Motorcykel Verkstadshandböcker 23 timmar 43 minuter
Luis y 6939 annan du har gått med i gruppen Verkstadshandböcker för tunga fordon i går

Cookies på denna webbplats används för att anpassa innehåll och annonser, att tillhandahålla sociala nätverksfunktioner och analysera trafiken. Vi delar också information om din användning av webbplatsen med våra partners sociala nätverk, reklam och webbanalys som kan kombinera det med annan information som ges till dem eller de har samlats in från användningen av sina tjänster. Om du vill ändra inställningarna eller mer information klicka på "Mer info".