Spanish Arabic Förenklad kinesiska) Kroatisk tjeck Dutch English French German grekisk hindi ungerska Indonesian Italian Japanese Korean polska Portuguese rumänska Russian Swedish

* Observera att användare som inte talar spanska. Denna webbplats är endast tillåtet att skriva på engelska eller spanska, kommer meddelanden på andra språk tas bort.

katalysator lätt mekanisk samråd

• aton737
  • inbjuden
  • inbjuden
12 år 10 månader tidigare #967 av aton737
Hej Jag har en peugeot 206. I dag jag körde och plötsligt började blinkande ljus katalysator. Jag stannade bilen och jag lämnade det parkerade. Tidigare 2 timmar jag återvände för att plocka upp och som, ingen ingenting. Okej. Bilen går bra. Han har inte kommit i dagen ljus. Vet inte vad jag ska göra. Om du tar den till en butik eller vänta och se om det händer igen, eftersom jag inte vet vikten q q är frågan och konsekvenser q kan ta bilen. Tack på förhand och hälsningar.

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

mer
12 år 10 månader tidigare #969 av megabeat_1
Svara från megabeat_1 om ämnet katalysator lätt mekanisk samråd
Låt oss se, förekomsten av detta ljus i rutan visar slutligen en punkt systemfel, dvs något som gav fel men är inte permanent.

Dessa saker händer, efter lösa kablar, eftersom du trampar på en enooorrrme pöl och avgaserna är våt och därför lambdasonder kyla (din bil har två) i vilket fall misslyckas eller för att de verkligen börjar knulla något.

Först av allt, det är inte för allvarliga skador, även om ljuset inte är kontinuerlig, felkod registreras på börsen. De nästa 20 25 gånger eller starta bilen och inget fel hittas, kommer enheten att ta bort koden automatiskt.

Om felet återkommer igen innan 20 25 dessa tider, kommer ljuset stängas av och kommer inte att fastställas (skruvas något)

Om detta händer ska du gå till verkstaden att se vad som har hänt. I ditt fall kan det vara:

1º förkatalysator Lambda
2º post-katalysator Lambda
Catalyst 3º igensatt eller trasig.

Jag hoppas att jag har varit till hjälp
hälsningar

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

Sök MDM

Grupper delade manualer

210 HANDBÖCKER

133 HANDBÖCKER

138 HANDBÖCKER

64 HANDBÖCKER

MDM Aktiviteter

Peter y 20534 annan du har gått med i gruppen Bil verkstadshandböcker i går
Arnaldo Alarcon y 19 annan ha velat Grupp 2 dagar

Cookies på denna webbplats används för att anpassa innehåll och annonser, att tillhandahålla sociala nätverksfunktioner och analysera trafiken. Vi delar också information om din användning av webbplatsen med våra partners sociala nätverk, reklam och webbanalys som kan kombinera det med annan information som ges till dem eller de har samlats in från användningen av sina tjänster. Om du vill ändra inställningarna eller mer information klicka på "Mer info".