esarzh-CNhrcsnlenfrdeelhihuiditjakoplptrorusv

* Observera att användare som inte talar spanska. Denna webbplats är endast tillåtet att skriva på engelska eller spanska, kommer meddelanden på andra språk tas bort.

Sits 1.4i 2001 modifierad motor (60cv 5v)

• jabier
  • Färsk Boarder
  • Färsk Boarder
mer
5 år 10 månader tidigare #46230 av jabier
Hej alla, jag är Javier presentera mig.
Jag ärvde bara en Seat Cordoba 6k av 2001i 1.4 60 med cv och från vad jag läst verkar det som bara tar 5 ventiler, som har samma märke 100 hk motor i en annan version ... min fråga är skulle det vara möjligt att lägga till de återstående ventilerna och skillnader 100cv att konvertera den modellen? där jag kunde läsa den här ändringen? tack

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

mer
5 år 10 månader tidigare #46238 av ismael53
Svara från ismael53 om ämnet Sits 1.4i 2001 modifierad motor (60cv 5v)
Hej jabier, inte vad du menar med "5 ventiler" ... du kommer 5 hastigheter ... detta motorventiler och 8 60 cv delar samma kvarter som för 100 hk, men inte samma kolvar och topplock (16 ventiler) eller elektroniskt (ECU eller ECU) som, jag är inte avskräckt, bara säga att här finns det ingen "tuning" det är värt, eller byta motor (och kommer att få juridiska problem) eller om du köper den av 100 cv direkt Jag säger, lägga ventilerna på sin spets ... bör du söka efter mer information och se vad jag säger. Hälsningar!

Vänligen Identifiera o Skapa konto att delta i konversationen.

Sök MDM

Grupper delade manualer

210 HANDBÖCKER

133 HANDBÖCKER

138 HANDBÖCKER

64 HANDBÖCKER

MDM Aktiviteter

jose y 20657 annan du har gått med i gruppen Bil verkstadshandböcker 15 timmar 43 minuter
xavier y 4605 annan du har gått med i gruppen User Manuals och ägare i går
ivan skapade nytt ämne " 600 subaru rex'Forum. i går

hej killar, jag behöver subaru 600 talmanual, kommer ni hjälpa mig! Det verkar lätt att finjustera en 2-cylindrig motor men det är naturligtvis inte många tack
bilen är från 1981

Läs mer ..

Cookies på denna webbplats används för att anpassa innehåll och annonser, att tillhandahålla sociala nätverksfunktioner och analysera trafiken. Vi delar också information om din användning av webbplatsen med våra partners sociala nätverk, reklam och webbanalys som kan kombinera det med annan information som ges till dem eller de har samlats in från användningen av sina tjänster. Om du vill ändra inställningarna eller mer information klicka på "Mer info".